O modelu
Peugeot 508 zadebiutował w 2010 roku, zastępując w gamie francuskiego producenta aż dwa modele: 407 i 607. Wiele rozwiązań technicznych 508 współdzieli z Citroenem C5, ale te dwa modele są skierowane do różnych klientów. W 2014 roku Peugeot 508 przeszedł facelifting, po którym jego wygląd nabrał jeszcze większej dojrzałości, nawet z nutką klasy premium. W 2018 roku spodziewany jest debiut nowej generacji modelu.
Peugeot 508 rywalizuje z takimi samochodami jak Ford Mondeo, Volkswagen Passat czy Skoda Superb, ale stanowi bardziej nieoczywistą propozycję. Nie cieszy się taką popularnością wśród flot firmowych jak konkurenci, zatem nie kojarzy się z typowym środkiem transportu przedstawiciela handlowego.
W ofercie Peugeota można znaleźć także odmianę kombi, czyli SW. Jest ona 2 cm dłuższa od sedana i oferuje dużo większe możliwości przewozowe dzięki bagażnikowi o pojemności 518 litrów. Kolejną wariacją na bazie 508 jest uterenowiony model RXH, który został opisany osobno.
